مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 11:272022-09-13بين الملل

فارس من| مشکلات پارک دیالمه تهران رفع شد


برخی از مخاطبان خبرگزاری فارس با راه اندازی کمپینی در «فارس من» خواستار رفع مشکلات بوستان دیالمه تهران شدند که شهردار منطقه 12 به مطالبه آنها پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، برخی از مخاطبان خبرگزاری فارس با راه اندازی کمپینی در فارس من خواستار باز طراحی و تجهیز پارک دیالمه واقع در منطقه 12 تهران شدند.

در بیانیه این کمپین آمده است؛ متاسفانه به دلیل طراحی نامناسب پارک و جانمایی اشتباه، در حال حاضر پارک دیالمه به محلی برای تجمع جوانان  بزهکار شده است و عملا ساکنین منطقه رغبتی به حضور در این پارک ندارند.

همچنین قسمت بسیار کوچکی از پارک با تجهیزات بسیار مختصر به کودکان اختصاص دارد، فضای زیادی بعنوان مسیر عبور خودرو سنگفرش شده و سرسبزی را گرفته، قسمت شمالی پارک نیز با شمشادهای بلند محصور شده و جایی برای پاتوق جوانان بزهکار شده است.

ورودی های پارک نیز همواره با موتورسیکلت های این جوانان مسدود بوده و مزاحمت های فراوانی برای ساکنین ایجاد شده است.

سالم سازی فضای بوستان شهید دیالمه در منطقه 12  امیر یزدی، شهردار منطقه 12 در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس ضمن تحسین روحیه مطالبه گری اهالی محله شهید دیالمه در اقدام به تشکیل پویش سالم سازی فضای بوستان شهید دیالمه به طور خودجوش گفت: به یقین مشارکت شهروندان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مشکلات پارک دیالمه تهران رفع شد

فارس من| مشکلات پارک دیالمه تهران رفع شد